måndag 25 augusti 2008

Ny vecka igen..

Jaha nu va helgen över igen :S Jimmy stack till Falun i morse igen, gud så trist! Angelica och Robban skulle komma och fixa datorn men de blev nå strul så dom kommer nog i morgon. Såg fram emot att få lite sällskap. Jessica kom inte heller, Kasper anntar jag, men de är helt okej. Småbarn tar sin tid. Orkar inte gå till macken och köpa choklad, de blir för dyrgt. Inte kan jag cykla heller för de är punka och jag fattar inte hur man pumpar luft med den där konstiga grejjen:D Men jag är ju så sugen.

I torsdags va de mys dag, pizza och bondgården (de va bra). I fredags (eko eko i huvudet) ? Nja kommer fasen inte ihåg. I lördags så tvättade vi bilen och tonade rutorn, så ingen ska se lill pruppen där inne och sno henne :D Sen åkte vi ner på Mora för att se på alla bilar. De va väldigt mycke bilar, fast mäst amerikanare men men. Sen blev de donken (MUMMS) och ett besök hos Cina och Daniel. Kolla in huset och lät Kiro och April busa lite. Dom tyckte de va skit roligt. Kiro är bra sugen på April :D haha. Sötnosar! Vi blev så inspirerade av Cina och Daniel så vi åkte hem och rev ut plastmattan i köket :D Blev skit fint med trä golv där! Har även bestämmt vad vi ska ha för kök. blir vita träspont luckor från IKEA. Orka inte med att renovera dom andra vi har.

Nu vet jag vilken vecka jag är iaf. Vecka 24+5 går in i vecka 25 på onsdag. På fredag ska vi till MVC igen. Tyckte vi nyss va där!

Puss från mig och April :D

Inga kommentarer: